Dashboard | +Follow
Welcome, people.
Like A Paradise
Idle
Monday, August 14, 2017 • Monday, August 14, 2017 • 0 comments

Hi.

Lama dah tak tulis. So bila aku tulis ni, korang tahu lah kan aku tengah dalam kesedihan sekarang ni kan haha typical azyan. Banyak benda jadi sepanjang beberapa bulan ni. Baik, buruk, bahagia, sedih, semua ada. Tapi kalau nak cerita satu satu payah lah geng. Okay la, maybe aku akan cerita sikit. Tapi bertapis sebab banyak juga mata memerhati ni. Kahkah.

Old love came back. You know, that one. Which has been idle for about two years, contacted me back. Sure that's exciting. But I know my place. I know our situation. No matter how both of us wanted it to happen, it will not. We are different. Not the kind of difference that would complement each other btw lol.

As for now, I'm single but am not available. Nah. Tired for now. I'll just pray for that someone and me to be together in the future once we had fix ourselves. Dah nak dekat dua tahun sama sama, hari hari nampak muka dia minus cuti semester or weekend, tipu lah kalau nak kata hati ni tak sayang. Tipu lah kalau nak kata benda ni senang aku nak hadap. Tapi ni bukan kali pertama aku went through heartbreak. So maybe aku akan kuat walaupun taklah kuat mana. Baru first day single, ada seseorang dah tegur, "senyap je harini. Gaduh dengan boyfriend ke semalam?" Terus tergelak sambil bergenang air mata. Sambil taip ni pun bergenang jugak haha. Aduh tak chill lah genggg.

Aku lupa betapa indahnya bila kau dapat lepaskan perasaan through writing. Aku banyak pendam, susah nak meluah guna perkataan. Kalau orang tanya je aku akan gelak dulu sambil elak itu ini, tepis itu ini, baru nak cerita benda betul. Tapi kalau whatsapp ke dan seangkatan dengannya rancak lah aku sebab menulis gak kan lol.

So tu je kot sepanjang berapa bulan ni. Yang penting bagi aku. Lain tak penting sangat hahaha. Okay dah bye blog. Lagi dua tiga hari maybe kau nampak lah lagi post aku kahkah

xoxo, The Shining Star



Psst.

Alhamdulillah. Starting a new journey.

Disclaimer
The beginning of real adventure. In another words, life.
Tumblr | Twitter


my oppa

He kidnapped my heart. 사랑해 ♡

Back to past