Dashboard | +Follow
Welcome, people.
Like A Paradise
NAK DUDUK RUMAH!
Thursday, September 10, 2015 • Thursday, September 10, 2015 • 0 comments

Pernah tak. Kau tak rasa kau nak balik uni & study. Kau tahu tak perasaan nak balik tu meronta ronta. Baru first week padahal. Tak bljr lagi pun. & bila kau dah sampai rumah, kau tengok rumah yang sunyi sebab adik beradik kau semua pergi belajar jugak, kau timbul rasa kesian kat mak ayah kau. Kau rasa nak teman dorang. Kau boleh rasa kesunyian rumah tu bila kau & yang lain tak ada. Bila kau tengok muka mak ayah kau ceria bila nampak kau, terdetik dalam hati yang dorang memang betul betul sunyi. Kau pun emo, menangis. Nak nak lagi kau lah paling manja, paling annoying, paling suka kacau mak ayah, paling suka buat dorang marah. Semuanya engkau. Kau pemalas, kau tak dengar cakap, tapi kau banyak keletah. 

Tu lah aku rasa sekarang ni. Aku taknak balik uni. Aku nak duduk kat rumah teman ibu ayah je aku rasa. Tapi aku tahu hidup bukan semudah itu. Allah, kuatkanlah semangat hambamu ini. Aku memang lemah ya Allah. T____T

xoxo, The Shining Star



Psst.

Alhamdulillah. Starting a new journey.

Disclaimer
The beginning of real adventure. In another words, life.
Tumblr | Twitter


my oppa

He kidnapped my heart. 사랑해 ♡

Back to past