Dashboard | +Follow
Welcome, people.
Like A Paradise
Tepu
Thursday, August 27, 2015 • Thursday, August 27, 2015 • 0 comments

Orang tak faham bila aku excited aku ada kawan rapat yang masuk U sama dengan aku. Kata aku tak berkembang nanti. Weh, kau tahu tak. Aku takde hal pun nak buat kawan baru. Bukan susah pun. But to get thru that, I have to undergo all the steps again. Nak kenal lagi. Lepastu nak adjust dengan perangai lagi. Manusia ni dah la banyak songel. Songel aku sendiri pun kekadang aku tak tahan. Sebab tu aku dah nekad aku malas dah nak cari kawan baru & adjust to them unless I have to. Kalau dia roommate aku ke, groupmates ke, that is considered. Other than that aku lepak je lah dengan orang yang aku dah kenal & tahu perangai dia camna. Lagi selesa pe, I can just be myself. Nak kata aku berpuak ke tak berkembang ke eh suka hati lah. Biarlah aku tak merantau pun aku tak kacau hidup kau. Kau nak merantau masuk U jauh jauh, tak pernah pulak aku merendahkan decision kau. Hidup kau, hidup kau. Hidup aku, hidup aku. Ni bukan soal dosa ke apa, ni soal arah tuju hidup aku. 

Pehe dok? Kalau pehe tambs ap skek. Kalau masih rasa diri tu betul, ah suka hati awak lah. Amik amik. Nanti saya fedex trofi ke rumah awak.










xoxo, The Shining Star



Psst.

Alhamdulillah. Starting a new journey.

Disclaimer
The beginning of real adventure. In another words, life.
Tumblr | Twitter


my oppa

He kidnapped my heart. 사랑해 ♡

Back to past